PAFPIO – rekrutujemy!

Fundusz PAFPIO działa w sektorze pozarządowym od ponad 20 lat, udzielając pożyczek podmiotom non-profit. Obecnie szukamy do naszego zespołu osoby, która wesprze część administracyjną naszej pracy.

Jak możesz z nami wykorzystać swoje umiejętności?

– Zależy nam na dobrej relacji z organizacjami. Jako osoba odpowiedzialna za pierwszy kontakt z potencjalnym Pożyczkobiorcą, będziesz mieć realny wpływ na kształtowanie tych relacji.

– Od strony formalnej współpraca z Pożyczkobiorcą opiera się na zawartej umowie pożyczki. Będziesz odpowiedzialny za jej przygotowanie w oparciu o dokumenty dostarczone przez    organizację.

– W toku przeprowadzonej analizy prosimy Organizacje o dostarczenie różnego typu dokumentów. Będziesz odpowiedzialny za ich porządkowanie i archiwizowanie, aby bez trudu można było do nich sięgnąć.

– Kontakt z Klientem to nie tylko rozmowa telefoniczna, lecz także korespondencja listowna (tradycyjna lub poprzez e-mail). Będziesz odpowiedzialny za nadawanie i odbieranie korespondencji biurowej, również wysyłki seryjne.

– Pracę w biurze usprawnia właściwe zaopatrzenie, co oznacza, że z pewną regularnością trzeba robić zakupy. To zadanie także czeka na Ciebie.

 

Jeśli odnajdujesz się w powyższym zakresie obowiązków zapraszamy do złożenia aplikacji, zwłaszcza jeśli:

– orientujesz się w specyfice sektora NGO,

– angażujesz się w powierzone Ci zadania,

– jesteś dokładny i rzetelny,

– jesteś samodzielny, a przy tym zdolny do pracy zespołowej.

Co oferujemy:

– zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę,

– stabilne miejsce pracy w małym, przyjaznym zespole,

– możliwość zdobywania nowych umiejętności.

W aplikacji prosimy zamieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PAFPIO sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji  zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).